Fouten melden

Voor fouten in wedstrijdresultaten. Bvb.: tijd, naam, geboortedatum, ...

Re: Fouten melden

Berichtdoor Pascal Van Marcke » za apr 16, 2016 8:56 am

In jullie uitslag van de vijverrun 12 km te Bolderberg 2016 sta ik vermeld als "Marcke Pascal Van" De andere uitslagen bij "Van Marcke Pascal"
Kan je deze samenvoegen a.u.b. plaatsen jullie ook de wedstrijden gelopen in Nederland en Wallonië als deze worden doorgegeven? Sportieve groeten en bedankt voor het werk dat jullie er in steken. Goede website :-)
Pascal Van Marcke

Berichtdoor Pascal Van Marcke » wo apr 27, 2016 7:47 am

In de uitslag van de Vijverrun 03/2016 te Bolderberg is mijn naam fout vermeld. "Marcke Van Pascal" i.p.v." Pascal Van Marcke" Hierdoor staat deze niet bij mijn uitslagen.
Zou je dit kunnen aanpassen a.u.b.?
http://www.stratenlopen.be/race.php?id=2452

De afstand van de Zolderrun van 24/04/2016 10 km was 10,6 km. Ook door de organisatie zo opgegeven.

Sportieve groeten en bedankt, Pascal Van Marcke

Mogen er ook stratenlopen van Wallonië doorgegeven worden?
Pascal Van Marcke

Berichtdoor karelvoet » vr apr 29, 2016 5:35 pm

mijn geboortedatum ontbreekt: 30/08/1954, kunt u dit toevoegen?
met dank,
Karel Voet
karelvoet

Berichtdoor Kilometervreter » do mei 05, 2016 10:49 am

Dag Tim,

Heb je vorige week een PB gemaild ivm aanpassen/samenvoegen van mijn verschillende namen in de uitslagen. Is het mogelijk om dit voor mij aan te passen ? Sta er zelf maar liefst 8 (!) keer in. Wel jammer dat voor iemand die jaarlijks een 50 à 70 tal wedstrijden loopt (grote stadslopen/middelgrote wedstrijden/ tot de kleinere joggings) Nog niet eens de helft ervan gerigistreerd wordt....

Mvg

Peter (Raymond) Van Cauwenberghe
Woonplaats : Heusden-Zolder (voordien Koersel/Beringen).....nooit in Leopoldsburg gewoond, maar sta ook om een tot nader onverklaarbare reden (net zoals mijn vader) in sommige wedstrijden onder deze woonplaats.

Alvast bedankt !
Kilometervreter

Berichtdoor crombates » vr mei 20, 2016 2:06 pm

karelvoet schreef:mijn geboortedatum ontbreekt: 30/08/1954, kunt u dit toevoegen?
met dank,
Karel Voet

Hallo Karel,
Ik heb het toegevoegd.
Mvg,
Tim
crombates
Site Admin

Berichtdoor crombates » vr mei 20, 2016 2:07 pm

Kilometervreter schreef:Dag Tim,

Heb je vorige week een PB gemaild ivm aanpassen/samenvoegen van mijn verschillende namen in de uitslagen. Is het mogelijk om dit voor mij aan te passen ? Sta er zelf maar liefst 8 (!) keer in. Wel jammer dat voor iemand die jaarlijks een 50 à 70 tal wedstrijden loopt (grote stadslopen/middelgrote wedstrijden/ tot de kleinere joggings) Nog niet eens de helft ervan gerigistreerd wordt....

Mvg

Peter (Raymond) Van Cauwenberghe
Woonplaats : Heusden-Zolder (voordien Koersel/Beringen).....nooit in Leopoldsburg gewoond, maar sta ook om een tot nader onverklaarbare reden (net zoals mijn vader) in sommige wedstrijden onder deze woonplaats.

Alvast bedankt !

Hallo Peter,
Ik heb alles proberen goedzetten. Moest je dit nog eens tegenkomen kan je beter een mail sturen naar info@stratenlopen.be, dan krijg je normaal dezelfde dag nog antwoord.
Mvg,
Tim
crombates
Site Admin

Berichtdoor jean-luc » ma jun 20, 2016 7:37 pm

Beste
Zou je eens kunnen nakijken:de vijverrun in heusden zolder heb ik de 12 km meegedaan en was het 236 ste.ook linter loopt van16-04 de 8km ik was 48 ste.op 13 mei dwars door de abdij tongerlo de 8km 110plaats.en 22 -05 herk de stad de 5km op de 36 ste plaats.alvast bedankt
Groetjes
jean-luc

Berichtdoor jean-luc » ma jun 20, 2016 7:38 pm

Beste
Zou je eens kunnen nakijken:de vijverrun in heusden zolder heb ik de 12 km meegedaan en was het 236 ste.ook linter loopt van16-04 de 8km ik was 48 ste.op 13 mei dwars door de abdij tongerlo de 8km 110plaats.en 22 -05 herk de stad de 5km op de 36 ste plaats.alvast bedankt
Groetjes
jean-luc

Berichtdoor jean-luc » za jun 25, 2016 7:48 pm

Hallo
Ik heb vorige week een paar foutjes gemeld.ik weet niet of het mij is gelukt om dat door te sturen.kan je iets laten weten moest het mislukt zijn.mvg. tuerlinckx jean-luc
jean-luc

Berichtdoor Verwilt » di jun 28, 2016 12:17 pm

In de uitslag van de Sint-Andriesrun sta ik vermeld onder de naam Verwict Alain. Mijn naam is Verwilt Alain. Kan dit aangepast worden aub.
Verwilt

VorigeVolgende

Keer terug naar Foutje in uitslagen?